Veel gestelde vragen
In onze webshop kunt u veilig betalen met iDEAL, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express), PayPal en Klarna (achteraf betalen). Voor onze Belgische klanten bieden we Bancontact aan. In onze winkel in Waspik kunt u betalen met PIN, creditcard en contant. Voor een compleet overzicht, bekijk onze Betaalmethoden pagina.
Jazeker. Uw veiligheid is onze prioriteit. Onze hele website, inclusief het betaalproces, is beveiligd met een SSL-certificaat. Dit betekent dat uw gegevens versleuteld en beveiligd worden verzonden. Online betalingen worden verwerkt door onze betrouwbare partner Mollie.
Absoluut! Wij werken samen met de meeste grote aanbieders van fietsplannen in Nederland (zoals Nationale Fiets Projecten, Bedrijfsfietsen Nederland, etc.). Neem uw fietsplan-voucher of unieke code mee naar onze winkel in Waspik, dan helpen wij u met de gehele afhandeling.
Ja, na elke bestelling ontvangt u automatisch een digitale factuur (PDF) per e-mail. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs, dus bewaar deze goed.
Voor accessoires en elektronica bedragen de verzendkosten € 6,95 (gratis boven de € 75,-). Voor het gespecialiseerde transport van een e-bike rekenen wij een vast tarief van € 49,95 binnen Nederland. U kunt uw bestelling ook altijd gratis afhalen in onze winkel. Lees alles in ons Verzendbeleid.
Uw nieuwe e-bike wordt 100% rijklaar en volledig gemonteerd bij u thuisbezorgd door een gespecialiseerde koeriersdienst. De transporteur neemt contact met u op om een geschikte leverdag en tijd af te spreken.
Standaard pakketjes worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. De levering van een e-bike vindt op afspraak plaats, meestal binnen 3-5 werkdagen.
Ja. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Track & Trace-code, waarmee u de zending online kunt volgen.